Spørsmål og svar

Er abonnementet bindende?

Abonnementet løper til du stopper det. Det er ingen bindingstid, men abonnementet må avsluttes senest èn virkedag før ny periode starter.

Hvordan avslutter jeg abonnementet på Side3+? 

Du sier opp abonnementet ved å sende en mail til kundeservice på [email protected] eller ved å ringe 22 58 51 00.

Hvorfor må jeg legge inn kortinformasjon når jeg registrerer meg? 

Abonnementet er løpende, og vi trenger kortet ditt for at du fortsatt skal få tilgang til Side3+ etter at prøveperioden er utløpt. Kortet blir ikke belastet hvis du skulle si opp abonnementet i løpet av de de 30 første dagene.

Hvordan endrer jeg mine abonnements- og betalingsopplysninger? 

Gå inn på Min side
Klikk på Mitt abonnement. 
Legg inn ditt abonnementsnummer (som du finner øverst på «Min side»).  
Klikk «Gå videre».  
Du finner nå en oversikt over alle dine abonnementer hos Egmont Publishing, og kan endre dine opplysninger.

Hvordan endrer jeg betalingskort? 

Dette kan du enkelt gjøre inne på Min side ved å klikke på på «Bytt kredittkort» 

Hva er brukernavnet mitt? 

Mobilnummeret eller e-postadressen du oppga ved registrering.

Hva gjør jeg om jeg har glemt passordet mitt? 

Gå inn på Min side.
Klikk på Mitt abonnement.
Legg inn ditt abonnementsnummer (som du finner øverst på «Min side»).
Klikk «Gå videre». 

På neste side velger du «Endre betalingsmåte» under Min-fanen.

Hva er brukernavnet mitt?

Mobilnummeret eller e-postadressen du oppga ved registrering.

Hva gjør jeg om jeg har glemt passordet mitt?

I menyen under Logg inn-knappen på forsiden kan du be om å få tilsendt nytt passord.

Må man ha norsk Visakort/Mastercard?

Nei, det er ikke noe krav om at ditt betalingskort er utstedt i Norge.

Hva er ConnectID?

Når du registrerer deg eller logger deg inn på min.no vil du se ConnectID-logoen. Connect er vår leverandør av betalings- og abonnementssystem. Dine personlige opplysninger behandles fortrolig i en intern database hos Mediaconnect AS. I forbindelse med kjøp som gjøres med din brukerkonto vil kredittkortinformasjon lagres sikkert og kryptert hos vår 3. parts leverandør DIBS. Les mer om ConnectIDs brukervilkår og personvernbetingelser her.

Hvordan kan jeg gi tilbakemeldinger på Side3+? 

Gjør gjerne det! Du kan gi oss tilbakemeldinger på [email protected]
Har du andre spørsmål? Send e-post til kundeservice på [email protected] eller ring 22 58 51 00.